Jac Wezenbeek heeft 48 jaar op de horecavloer gewerkt. Daarna was hij toe aan wat nieuws. In januari 2016 richtte hij zijn onderneming Horeca Consultancy op en sindsdien werkt Jac als horecabedrijfsadviseur.
Waarom bent u trots op Roosendaal?
“Ik ben trots op Roosendaal, omdat het er prettig wonen is. Er zijn voldoende leuke plekken om te bezoeken, zoals leuke en originele horecabedrijven, een mooie schouwburg en een moderne bioscoop.”
Waarom bent u binnen uw vakgebied trots op deze stad?
“Het niveau van de horecabedrijfstak is de laatste jaren met sprongen omhooggegaan in Roosendaal. De diversiteit binnen de horeca is daarnaast fantastisch.”
Waarom zou iedereen Roosendaal moeten bezoeken?
“Roosendaal is alleen al het bezoeken waard om de Passage te bekijken. Leisurepark Roosendaal op de Stok is daarbij zeker leuk om te bezoeken. Hier zijn onder meer een outletcentrum en verschillende horecagelegenheden aanwezig.”
Wat maakt Roosendaal uniek volgens u?
“Roosendaal is uniek in zijn bourgondische uitstraling en vitaliteit met daarbij de Brabantse gastvrijheid. De stad is ook buitengewoon met de vele evenementen, zoals de Halve Marathon Roosendaal, een van de grootste kermissen van ons land, het wielerevenement de Draai, het Atik-stadion en de openluchttheaters in het Vrouwenhofpark en ons kerkdorp Nispen.”
Trots op Roosendaal is een initiatief van G.C. De Bot Logistics en We Boost Brands, die via deze website een platform bieden voor inwoners, ondernemers en organisaties om hun verhalen en prestaties te delen. De website is ontworpen om de positieve aspecten van Roosendaal te benadrukken en zo de trots van de inwoners te verhogen.
Met Trots op Roosendaal willen G.C. De Bot Logistics en We Boost Brands laten zien dat Roosendaal een geweldige stad is om te wonen, werken en recreëren. Door de website hopen ze de inwoners te stimuleren om meer te genieten van alles wat Roosendaal te bieden heeft en zo de leefbaarheid in de stad te verhogen.